Tar det lugnt

Äntligen har solen tittat fram hos oss och efter flera dagars skojigheter i skogen tar vi det lugnt.
Hundarna ligger och myser innomhus och tuggar på sina många märgben och jag ja jag väntar på att tiden ska gå så jag kan gå till mitt läkarbesök.
Har gansak ont i mina öron... men så är det när man har problem med dem efter använbdning av tops,
Sedan är det gymet som gäller en stund.

Hittade en gammal go bild på Vilda i går.

-SeUch No Uch Warlock´s Vilda-

Vilda är Lavas mor och mormor till S-kullen den tiken jag faktsit har byggt min kennel på.
Jag saknar henne dagligen men man kan ju inte vrida tillbaka tiden.

Nej nu måste man röra på sig!
Ha en bra dag alla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0