Lite blandat

I går träffade jag Elin och hennes 2 dårar, Christoffer kände av midsommaren så han uteblev.
De äldsta i gänget var som pop corn... Lava & Wigge nämligen...

I dag skulle vi nämligen testa på något nytt, nämligen Person Sök.
Men först lätt vi tjejerna rasa av sig och herr Wigge fick leka själv.
Och wow säger jag vilka energi knippen mina drakar är.

Men sedan blev det allvar.

Först ut var Iza : Jag gick synligt och gömde mig och sedan släppte Elin henne och med lite hjälp och stöd så hittade Kaos mig och godiset som även fanns i trädet... Vilken lycka ♥
Andra gången hon testade så var det samma lycka.. haha den där hunden alltså så enkel ♥

Andren ut var Idun: Gjorde som vid första.. gömnde mig synligt .. Idun är en klocka så säker och rätt på .. som när hon spårar i vanliga fall. Båda gångerna var hon exakt!

Tredjen var Lava: Min röda drottning hade bara en sak i huvudet FROLIC så när jag gömde mig och Elin släppte på henne så började hon spåra efter frolic och efter en liten stund hittade hon mig med all frolic.
Matvrak eller hur *haha*
Andra gången gick det klart mycket bättre då polleten hade trillat ner och Elin byte kommando.

Sedan bytte vi hundar:
Elin gömnde sig ich jag släppte Iriz.. Jäklar alltså vilken speedball.. där kan du snacka om arbetsmyra. Snabb som en kanonkula och ner och rapportera till mig när hon hittade sitt mål, inte bara 1 gång utan båda gångerna. duktig vims ♥

Och så var herr Wigge sist ut, *haha* denna gentlemannen som både jag och Elin tänkte att i dag har han nog inte lust men wow även gubbar kan ... båda gångerna.

efters koj i skogen och mycket skratt så gick vi hem till Elin och träffade Christoffer för FIKA, Iza visste exakt vart vi skulle men.... hon var mest ute efter deras katter, hon tittade under soffa och bakom dörrar.. kanske de där roliga fräsbollarna var någonstans men icke... de hade gömt sig på altanen LÅNGT UNDAN IZA!
Som alltid blir det lite stökigt när jag och mina tjejer kommer, men efter en bra stund somnade alla och då beslutade jag att det var dax att åka hem. Glad och trött som jag var över dagen!

Tack Elin för hjälpen och sedan för fikat!!!

I dag så överraskade Iza mig med att börja löpa -sitt förtsa löp- . Min lilla kaos tjej har blivit stora tjejen .
Jag borde ju inet bli överraskad då Wigge talade om det i går och jag har ju sett hennes muff vara lite större än normalt. Nu väntar jag bara in Idun också.

Kommentarer
Postat av: Elin

Tack själv för igår det var kul att se dina tjejer =)

2012-06-24 @ 16:57:32
URL: http://www.varghund.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0