En liten trollunge på besök.

I går fick vi besök av en liten trollunge nämligen Lovis


Dragon Light´s Skuggviol

En av Lavas döttrar.
När Annika kom så var det ett väldans hallå på mina tjejer men det lugnade sig och en efter en fick vara ute med oss.
Lava fick omgående vara med .. hon är ju bara världsbäst något jag tror även hennes döttrar tycker ♥
Efter jag hade utfodrat Annika och vi hade tjötat lite så tog vi med Idun & Lovis upp på Himlabacken för lite lek och stoj.
Dessa två lekte på ett bra sätt och det var en fröjd att se. Min kamera gick på högvarv.





Tjejerna är så lika fast det skilljer sig många cm och kg emellan dem .
Efter leken gick vi och hämtade Lava & Iza.
Iza & Lovis lekte på exakt samma sätt... boxning och mun





Lava fick också leka lite men hon brydde sig inte om valparna utan roade sig med att stoja lite med Annika tills hon upptäckte att jag hade FROLIC i fickan.



Vi försökte få till en gruppbilld men nja det gick la så där .. alla var totalt ovilliga att vara med .. nåja alla utan Lava ... hon som skulle ha frolic.



Det var ju gansak varmt efter all lek så vi valde att gå in och vätska upp hundarna och prata vidare.
Väll inne efter vattendrickande så somnade Lava borta vid min stol och de 3 små tjejerna föll i sömn på golvet på led.



Efter nån timme så var ju Annika tyvärr tvungen att åka då hon skulle till Ullared och handla.
Så vi tog adjö och de gick.
Jag är så fjantig ... blir lika tårögd varje gång mina "valpar" går i väg kvittar hur gamla de än må vara.

Tack Annika för att du och Lovis kom förbi, det var skoj atta se och och pyssla om lilla trollungen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0