Drakens år

Ja detta året började med en kabom...
först så kom en hel del dödsfall som berörde familjen på ett eller annat sätt.

Sedan blev det lite turbelent i ett hörne men det löser sig säkert nån gång, inget jag hänger läpp över.

Men det som var den bästa förändringen i år är att jag fick det jobbet jag sökte JIPPI!!!
Man måste ju jobba för att överleva och tankarna på att flytta finns ständigt och nu har jag världens möjligheter.
Ska bara hitta vart.

Hundarna däremot mår aldelles utmärkt, vi är som alltid i skogen och härjar loss, jag ska introducera Iza på spår, vilket jag tror hon kommer klara galant.


Foto: varghund.com


Foto: varghund.com

Nu hoppas jag bara det fortsätter i samma anda men som min högt älskade farmor sade en gång
"Man är sin egna lyckas smed"



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0