Årets första snö.

Uj uj vilken dag haha

Började med att min bil fick soppatorsk och batteri dog så det var bara att fixa med det ..

Och mitt i allt började det snöa...

Tog en tur med en god väninna+ hennes hund och Iza .. behövde komma i väg efter allt fixande.
Snön tätnade och hundarna hade kanonskoj.

Väll hemma byte jag till Idun & Lava... vi tog nästan samma tur och efter 2 timmar var jag äntligen hemma med mycket trötta och snöiga hundar.

Nu sitter jag med en god kopp kaffe och njuter av att värmen sakta återkommer i kroppen.

Jag hoppas innerligt att snön försvinner och det blir barmark igen ... frosten kan gärna vara kvar så slipper man all skit innomhus.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0