GOD JUL & GOTT NYTT ÅR

Ja det har hänt en väldans massa här sedan sist jag skrev.

Vi (jag & Elin ) var på LC träning med Iza, Idun och Iriz. Jäklar vilken trio det är. Vi har att göra tom. 2013 ..

Sedan blev jag sjuki maginfluensa vilket gjorde att det blev ingen Stockholms resa och det resulterade även i att mor fick det och ja där hände de saker.
Mor som redan går på cellgifter och har en infektion i kroppen höll på att lämna oss förra lördag en sk septisk chock.
Det var väldigt svettigt och jobbigt.
Men efter flera kritsika dagar så är hon äntligen hemma, Väldigt medtagen men vid gott mod .
Min järnlady till mor.
Min underbara släkt i både Svergie och Norge har verkligen ställt upp. Kusinerna i Norge som bor 200 mil i från mig har engarerat sig mer än andra. Tack ...jag älskar er!
Men nu är mor hemma och julen står vid dörren.
 
 
Jag och hundarna önskar alla en riktig God Jul & Gott Nytt år.
 
Vi planerar valpar till 2013. Lavas sista kull .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0