Kennelträffen avklarad!

Snacka om tur med vädret.  Sol och klart..
Perfekt väder med andra ord för min höstkennelträff.

På morgonen mötte Elin & Christoffer mig och de hjälpte till med att ta med sakerna bort till platsen.
Där Christoffer stannade med hundarna kvar medan jag och Elin gick tillbaka till parkeringen för att möta upp de andra.

På plats stod mina små drakbarn både stora och små. Jag blir alltid så varm i hjärtat när jag träffar dem igen.
Fanns även vänners 3 hundar som var skoj att träffa och se.

De var Helge, Bella, Saga & Hera, Lovis (som kom lite senare) Igor (varghund) Igor (Borzoi) Lipton (galgo)
vid lägerplatsen fanns Iriz, Wigge, Lava Iza & Idun.

Vi gick tips promenad tillbaka till lägret, där de väntade spänt på medan jag rättade.
A vann med utslagsfråga medan L blev 2:a och E blev 3:a
Grattis till alla som var med och svarade .. de var ju inte lätta frågor direkt haha .....

Valparna stojjade och grejjade. de hade vuxit sig så fina och stora.
Iza var överlycklig medan Idn vill mest sitta vid mig..

Sedan var det grillning och prat.
Tyvärr uteblev spårningen i dag då tiden rusade i väg.. men vi tar det nästa gång!

Lilla Lovis kom med matte lite senare, jag & E mötte dem.. det var så underbart att se min lilla docka igen och jag tror det var ömsesidigt då hon kastade sig i famnen på mig efter ha sprungit fram.
Hon e allt en kaxig valp, dundrade in i lägret och lekte som att hon hade aldrig varit i från sina syskon.

Efter grillningen var det valplek igen och alla hade så skoj.

De vuxna vargarna var så duktiga mot alla valpar... De var bara Iza som fick tillrättavisning  *haha* mitt lilla vilddjur


En efter en åkte hem efter många timmar i skogen.

Tusen tack alla för att ni kom och hjälpte till att göra dagen så lyckad.
Ett extra tack till Elin & Christoffer som hjälpte mig som var enhänt i dag ...


Kommentarer
Postat av: Elin

Tack för igår. Ser redan fram emot nästa träff =)

2011-10-30 @ 11:00:54
URL: http://www.varghund.com
Postat av: Carola

Tack så himla mycket för igår. Vi hade jätteroligt och jag tror att Helge hade det också. Han var i alla fall jättetrött, sov från bilen ända fram till i morse. Kramar från oss alla. Vi längtar till nästa träff. <3

2011-10-30 @ 15:01:20
Postat av: Anna

Tack för en supertrevlig lördag. Säger som Elin..ser fram emot nästa!

2011-10-30 @ 18:11:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0