Vi är lite sega.. jag & Lava

Vädret gör ju mycket med än nu...

I dag på Water Walken var Lava inte riktigt sig själv, hon var okoncentrerad och lite trött.
Visst vi hade inte våran vanliga tid men ändå...
Så passet blev skritt, trav, skritt inte som det brukar vara skritt, trav , skritt , trav, skritt.
Hon slocknade bums på vibratorplattan och väll hemma sjönk hon ner i bädden med en behagligt suck.
Så när jag går i väg med de små strax så ska hon få vara hemma och vila upp sig.
Tror att det är löp på gång det är ju dax nu.

Jag då.. jo jag har börjat använda handen mer och mer, stundtals gör det ont som i lördags efter kennelträffen... då kunde jag ha skjutit mig själv för att jag inte var mer aktsam men men den enda som led det var jag. 
På tisdag nästa vecka är det dax att ta stygnen och få bort det förhatliga bandaget. 

Jag har även börjat träna igen, visst det går inte att gå på Crosstrainen men jag cyklar och gör de styrke övningar jag kan.
Resultat......... ja du det gick fort 2 kg .. så fort går det om jag låter blir Chocklad.

Men jag e hösttrött.. känns att jag känner mig ruggig.. somnar fortfarande tidigt på kvällen men till mitt försvar så vaknar jag ju 2 ggr under natten för valpkiss och frukost.



I dag är även en sådan dag som saknaden efter Helga & Sota är enorm.
Men jag känner frid i mitt hjärta när jag tänker på dem.
Jag kan minnas dem med glädje och utan att känna ångest även om det har gått så kort tid sedan förlusten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0