Oj vad tar tiden vägen?

Nu är det 2 veckor sedan jag bloggade och jag förstår inte vart tiden har tagit vägen.
Sitter en del på FaceBook där även jag laddar upp bilder så min underbara hemsida har blivit lidande.. men lovar att ta tag i  det.

Vad har hänt sedan sist..
Jag är hundvakt åt Hera & Saga. Vad gör man inte för att hjälpa sina vänner & valpköpare ?
De som förtjänar hjälpen får den till 100%.


 
Mina stygn i handen i tagna och de e underbart att får använda den.

Helge (Dragon Light´s Smultronklöver) har varit på besök och haft playdate med sina systrar.



Var på utställning den 12 Nov. där chockade Iza (Dragon Light´s Silver Tistel) med att slå syrran Idun (Dragon Light´s Skogs Stjärna) som ställdes av elin (Tack för hjälpen) och sedan placera sig i Biget
Iza (Dragon Light´s Silver Tistel) 1 HP BIR-Valp + BIG 2
Idun (Dragon Light´s Skogs Stjärna) 2

Efter valparna så var det Iriz tur och hon var verkligen på g´ i dag ♥
Iriz (Dragon Light´s Ice Crystal) 1 HP BIR + BIG 1

Lava går fortfarande sin Water walk och nu har vi lagt i högre växel och hon tycker det är så skoj, förrutom att få vatten på ryggen det är mindre skoj. 
Lava har varit ganska sorgsen efter Sotas bortgång men nu börjar hon bli gamla vanliga Lava igen ♥

Min vikt då.. jo den ligger på is just nu, jag har inte orkat ta tag i det men lovar mig själv att snart så.
De e la som alltid man skjuter det framför sig.

S- kullen har hunnit bli 5 månader.. Grattis på er ♥


Idun (Dragon Light´s Skogs Stjärna)



Iza (Dragon Light´s Silver Tistel)

Hemsidan kommer att uppdateras med resultat och massvis med kort innom det närmsta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0