Information om korten.

Så här är det!

Alla korten på bloggen & hemsidan, FB eller kort ni har fått låna är Copyright skyddade, med det menas att det är jag eller Elin L. som har rättigheterna till dem.

Ni får INTE använda dem utan att fråga om lov först, ni får INTE ändra på dem utan att fråga om lov först.

Detta gäller alla!

Med andra ord ni får inte ladda ner dem från min hemsida för att lägga upp i eran blogg eller på FB utan att fråga om lov först osv.

Tyvärr vet jag att några av mina egna tagna kort på en annans hund används utan min copyright och de har ändrat på kortet. det ger ju inget seriöst intryck av dem personen. 
Sådant gör mig mycket ledsen på den personen. Men svinhugg går igen.

Är det så svårt att slänga i väg ett mail och fråga ?

Blir det ingen ändring i hur korten används kommer det bli ändring från mitt och Elin L´s håll.

Med andra ord. FRÅGA FÖRST!!

Och några ord till : Ni som faktist frågar och har fått klarttecken TACK för att ni respekterar och accepterar premiserna om korten, och hur ni sköter det!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0