1 vecka kvar till 1:a advent

I dag var det meningen att jag & Iza skulle på inoff utställning i Åby.
Men när jag vaknade i morse av att Lava låg över mig & försökte mysa på sitt egna speciella sätt så kände jag bara ... Nej jag orkar inte.
Kort beslut... det blir ingen utställning men vad göra då???
Funderade & funderade innan jag messade en valpköpare  & hörde mig för om de ville ha besök.
SJÄLVKLART blev det svaret.
Så nu vid 10-tiden drar jag & mina huliganer på äventyr.
dock är det sådan tråkig dimma ute, några kort blir det inte tagna i dag.

Nu är det bara 1 vecka kvar till 1:a advent, Lilleström utställningen & jag kan börja jobba igen ...
Konstigt nog så längtar jag tillbaka till jobbet, ska bli gott att få rutiner igen.
Kanske lättare att lägga upp träning & mat då.
För än har jag inte gett upp ang min viktminskning ... jag har bara tagit en timeout just nu.

Jag saknar Helga & Sota något enormt men har beslutat att jag kan inte stanna kvar i sorgen, jag måste gå vidare. De hade aldrig accepterat om jag hade gett upp.. de älskade livet för mycket.









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0