Söndag!

Oj här går tiden undan, jag är NÄSTAN klar med sovrummet.
Längtar så att komma i ordning igen.

Våren tycks ha kommit.
När jag och Sota & Helga var ute på tur i Torsdags så snubblade Helga över en liten groda.



Den var vid god vigör men ack så tunn så jag förmodar att den var på väg till ett vattenhål.

Lava är inne i en jag vill bara gosa period och tycker jag e hemsk som inte låter henne vara i sängen, men jag får så ont i ryggen om hon ska ligga där eftersom Sota alltid kommer upp hon med!

I dag (Söndag) ska jag på konfemation, min mellanbroders son ska bli invig.
Har ingen lust att åka igentligen . Vill bli klar med mitt sovrum men jag lovade mor & far

Vägde mig i går jag står fortfarande på -13 kg har nog en stillastående period, har även bytt gym och det känns enormt i kroppen.



Ha en fortsatt trevlig söndag alla och hoppas på bra väder!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0