Regnig lördag!

Förra lördagen var jag och tjejerna i skogen med Elin & Christoffer www.varghund.com korten som jag tog kan ni se under galleriet!

Denna lördagen blev det annorlunda.
För det första regnar det och ja mor Lava tycker inte om regn.
Efter ha burit ner den stora sängen i källaren och tagit upp min valplåde säng så var dte bara att ta på sig regnkläder och ta en sväng ut.
Sota var mycket lycklig... hon beteer sig som hon vore 2 och inte 5 år.
Jag blir så glad när jag ser på henne... studdsar runt och leker jaga löv/pinne/fluga i skogen, en och annan fågel kom i hennes väg.
Lava däremot anser att regn är under hennes värdighet och gick med slokande öron och tunga steg.
Att springa och röra sig som man sig vanligen gör var bortblåst!
Men jag förstår henne, stor och tung som hon är.
Väll hemma blev hon vällgrundligt torkad och hon njöt verkligen.. sen sucken jag fick när jag var klar var värt allt blöta!


Lava i dygn 42 och magen den växer!

Ha en fortsatt trevlig lördag alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0