Livets cykel!

I dag fick jag det underbara beskedet Lava är DRÄKTIG...
Valparna är planerade att komma vecka 24.



Pappa till kullen är Se Uch Magh Itha´s Fisherking



och mamma är Se Uch Sv-10 Dragon Light´s Trollhassel -Lava-



Men som alltid så har livet en cykel..... dagens stor glädje försvann i djupaste sorg.
Jag fick åka in AKUT med Helga då hon fick andningsvårigheter och svarde inte på medicinen.
Det konstaterades Lugninflammation och jag valde då att ta säga farväl.



Alla vår underbara lilla tjej sa farväl på sitt viss...
Vi kommer alltid minnas henne.


Dragon Light´s Winter Sun 091013-110516

I ONLY WANTED YOU!

They say memories are golden
well, maybe that is true
I never wanted memories
I only wanted you.

A million times I needed you
A million times I cried
If love alone could have saved you
You never would have died.

In life I loved you dearly
In death I love you still
In my heart you hold a place
No one could ever fill.

If tears could build a stairway
and heartache make a lane
I`d walk the path to haven
and bring you back again.

Our family chain is broken
and nothing seems the same
but as GOD calls us one by one
the CHAIN will link again.


Kommentarer
Postat av: Karin

Tänker på dig vännen <3

Kram

2011-05-16 @ 19:32:37
Postat av: Ana

Hej Sanna, jag får tårar när jag läser om Helga för jag vet att man ALDRIG är förberedd för deras vandring vidare.... De lever genom sin ägare och sorgen efter dom är som att falla i fritt fall...Jag vet för jag har varit där.... Jag ville nog säga - Fördjupa dig inte i sorg utan låt sorgen fördjupa dig..Kram från mig&Saphira

2011-05-16 @ 23:03:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0