Dygn 46..

I dag är Lava i dygn 46 och ÄNTLIGEN skiner solen så det vara bara att ta med kameran och gå upp till Himlabacken.
Då Lava inte direkt är aktiv och hellre bara ligger och myser i gräset så får jag aktivera henne genom att gå och gå och gå.
Man måste ju hålla i gång fast man är stor och tung men det går så sakta.
I dag njöt hon verkligen i solen ... en riktig soldyrkare är hon.



Sota var också med och hon fick springa lös men det var bara ett varv hon gjorde sedan gick hon och myste bredvid Lava.
De är så goa med varandra, delar på biabäddar och annat.
Sota tycker detta med valplåda och kullar är så skoj, så hon går mer än gärna och lägger sig i lådan en stund tills Lava kommer.
Men annars gör vi inget annat än bara går och väntar.. alla säger att det är nu det ska gå snabbt men jag tycker tiden segar sig fram.

Annars så har jag tagit tag i min träning igen och tränar minst 1 timme varje dag, både kondition och styrka.
Maten försöker jag få ordning på, det går sakta men säkert, jag har inte gått upp de av mina -13 kg jag gick ner. Vet att jag hade kunnat gå ner mer men det har varit så mycket så jag har liksom inte hunnit ta tag i något än men i dag gjorde jag äntligen det.

I kväll ska jag hem till en av mina valpköpare (Anna) och hjälpa till med pälsen på
vackra Hera (Se Uch No Uch Dragon Light´s Zayhna).

Hon behöver få lite mindre päls till resterande utställningar under sommaren..

Ha en fortsatt trevlig dag !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0