Redan Söndag

Oj vad helgen går snabbt.. jag skulle i går uppdatera min hemsida men det blev inget av det..var först i skogen med Helga & Sota sedan egen långis med Lava över Kyrkan och hem, senare på kvällen kollade jag på film
Silent house ( skräckis som e baserad på verklig händelse) och Dumma Mig (underbar ny tecknad film)  .

I dag ska jag ta en söndags promenad med Anna & hennes vargar (Hera & Saga)
Med mig kommer jag bara ha Lava & Helga.. Sota är trött efter den intensiva veckan och hon trampade snett i skogen och fick ont i tassen, hon vet ju i bland inte när hon ska ta det lugnt. ... så nu är hon i vila .



Jag ska se om jag har ork och tid att uppdatera hemsidan i dag, har en massa kort både från Valpköpare och mina egna som ska in.

Sedan så väntar jeg med spänning på Rollspelet DIABLO 3 ska komma ut så nu kör jag igenom Diablo 2 igen för att lugna spelsuget...

Ha en fortsatt trevlig söndag och håll koll på hemsidan.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0