Malmö utställning!

Som vanligt var jag och Elin ute i god tid, Iriz & Helga hade ömmson lekt och ömmson sovit i bilen.
De där kusinerna tyr sig verkligen till varandra.

På plats så fick Helga för sig att nej hon ville inte vara där och stressade upp sig. Men man fick gott göra som matte ville.
Iriz var super cool..... lilla Vimsan.

Hittade en plats som vi kunde slänge upp buren mot och invänta Anna, Emma & vackra Hera.

När alla var samlade så skrattade vi och hade som alltid skoj, jag han fota en del valpar & hanar vissa snygga andra mindre snygga... som det alltid är.

Och så var det Tik Juniorenas tur..... Först ut Iriz (Dragon Light´s Ice Crystal) som i dag ansåg att domaren + dennas elev var lite läskiga men det gick vägen ... en 1 (excellent) sedan en 3: placering GRATTIS tjejer!!!

Och så var det min och Helgas tur.. ja Helga var inte alls nöjd med situationen och spände sig men hon stod stilla vid domartitten och taffset... men springa upp och ner var det verkligen nödvändigt ...enligt henne...
I dag fick Helga (Dragon light´s Winter SunVery Good men jag vet att hon behöver träning och ännu mer träning.

La tillbaka henne i buren och inväntade med spänning Championtikarna....

Emma och Hera äntrade ringen... och wow vilken kontakt och Emma är så duktig att vissa henne eller vissar Hera ..Emma? ;-)
Hera (Se Uch No Uch Dragon Light´s Zayhna) fick 1.a (Excellent) sedan blev hon 1;a av championtikarna med CK.
Allt som allt blev placeringen för Hera (Se Uch No Uch Dragon Light´s Zayhna) Exc:1 CK BT 2 R-CACIB.
Grattis tjejer!!!

Efter varghundsringen fick jag hjälpa till att både fota & visa Galgo till BT 1.

Sedan blev det vila och faktist Lunch innan både jag och Elin shoppade lite , sedan drog vi hemmåt!
Trötta men glada.

Nu sadlar vi om för näsat utställning.
Tack Anna, Emma & Elin för att ni var så supergoa i dag och att vi alltid har så skoj..hur än resultatet blir!

kort finns att se på  http://www.dragonlights.se/malmo2011.html  




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0