Valparna 1 vecka!

Oj alltså dessa dagarna har gått fort fram. I dag är valparna 1 vecka och de mår alldelles utmärkt.
I natt har jag bara varit uppe 2 ggr och det var för att Lava var törstig.
Valparna har blivit så duktiga att de kan nu raggla ut på tidningspappret och kissa...
Om nu inte den ömma moderna "tar hand om det"

Dagen bestär av stödning, handling... sedan vägning och kloklippning av huliganer både stora och små.
Kanske inte just i den ordningen.

Jag ska först till läkaren för att kolla upp min v.hand ...jag har ju carpat tunnelsyndrom.. min högra op. för ett tag sedan och ja det börjar la bli dax för min vänstra att ta samma resa.

I lördags köpte jag en ny bil... en Volvo (självklart) en V70 de är ju liknande som 855:orna så jag bytte igentligen bara upp mig till en yngre förmåga.. en marinblå... hehe jag och blått.
Solaplexus skivorna är på plats, fick fars då de passar inte den modellen han ska köpa nu.
Beställde grindar från Jeppe, de ska komma nu i dag eller i början av nästa vecka. 
Det känns lite pissigt att jag behöver inhandla allt på nytt igen men men. 

I helgen är det midsommar och jag ska spendera den med att ta det lugnt, mysa med mina småvalpar.
Ta lite kort (som vanligt ....) haha
Jag ser en del på film och TV.... tackar vet jag satelitbox....

Ha nu en trevlig midsommar alla... !!!

Kommentarer
Postat av: anna

Sanna ha en riktigt skön midsommar och pussa ALLA "tårtbitar" från mig, Hera, Saga och givetvis Maxi!

2011-06-23 @ 12:26:35
URL: http://varghundar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0