Inte långt kvar nu!

Nu e Lava på slutspurten, stor och tung som hon är och ganbska ovillig att vilja gå längre promenader.
Men jag tvingar med henne upp till Himlabacken, mycket för hon måste hålla i gång sig och att vi måste komma ut och njuta i solen (vi alla tre sitter i skuggan, förutom vid fotografering...haha)



Lava har även kommit på att om hon står i min säng och vilar magen mot kuddar och täcket så är det inet så tungt och då kan hon oberört titta ut!



Sedan tog jag ett kort på hundarnas ryggar så man kans e hur mycket Lava har lagt ut... visst en bild gör henne defenetivt inte rättvist!



Sota är den svarta och hon är inte dräktig, medan Lava är i dygn 50 och väldigt bred.

I dag -Lördag-.
Tänkte jag att det blir besök uppe på Himlabacken med Kamera mm jag ska bara njuta och ta det mycket lugnt.
I morgon ska jag till Vänersborg utställningen, ska fota minstingeni familjen "Vimsan" som igentligen heter Iriz och är Sotas enda dotter. Elin www.varghund.com  ska ställa henne ... Träning ger färdighet!
Ska bli skoj att träffa folk man känner och tjöta lite hund.. 
Jag menar det gör man då aldrig annars ;-) haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0