Valparna redan 3 veckor

Oj så tiden bara springer i väg. Redan 3 veckor gamla och på måndag börjar jag jobba igen.
Jag har ju knappt hunnit uppdatera *haha* men så har sidan legat nere lite just pga av översvämningar och åskoväder i Danmark. Men nu e den uppe igen och ja jag sak ta mig i kragen och uppdatera..LOVAR!

De små växer så de verkligen visslar i löven, i dag är det vägning som står på schemat i går klippte jag klorna.



I söndags var jag på uställning i Borås.. visst jag ställde inte men Elin ställde ju Irizen.



Just nu fick spindelflickan Iriz (Dragon Light´s Ice Crystal) ett VG men både jag och Elin e faktist nöjd med detta då Iriz är som sin mor: en mycket outvecklad Junior.
Vi båda blir glad bara hon uppför sig och har skoj i ringen.. de är liksom det som är det viktigaste tycker vi.
Emma var där också och hade med sig Hera och Saga.
Saga ställdes inte utan var en sällskapsdam och det jobbet tog hon på allvar.
Hera (Se Uch No Uch Dragon Light´s Zayhna) blev dagen till ära Exc 1 CK Bt 2. domaren tyckte hon var för tjock... jaja lite hull har hon men e man 5 år (den äldsta av alla i varghundsringen dagen till ära) så har man lov att vara lite hullig när man har bättre rörelser än en del andra unga ;-)  
Men som alltid hade vi skoj...




Träffade på Linnea & Stfean ochså med deras Borzoi Igor som har UTVECKLATS massor en underbart härlig kille som e så social och glad! och vi får ju inte glömma Lipton... goa galgon Lipton ...

Jag beslutade mig för övrig att skaffa mig ett större tält ett 3x3 har tittat en tid på Hansagårdens tält men 3100:- nja det känns ganska saftigt, men så snubblade jag över ett likdant tält men ett svart för 1000:- japp det var som hittat..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0