Skogen mm.

I går var äntligen min bil i ordning (bytte av bromsok bak och bromsbelägg fram = vilket verkligen behövdes) packade den med nya rena fällar.

Skulle igentligen lämna Sota hemma men jag hade inte hjärta att göra det då hon hade både sett och hört bilen och sett min väska.
Så det blev att hon fick följa med och vi kortade ner promenaden i skogen för hennes skull.

Den lyckan Sota uppvissar när hon får både åka bil och följa med i skogen är värt allt!
De andra två var lika vilda som alltid.

Väll i skogen så fick alla 3 vara lösa och som alltid i början får jag ha ögonen extra på Sota då hon är lite maktgalen i bland *haha*

Men vi traskade på och njöt av solen fast det var faktist ganska kallt -5 grader.


Sota fann en super utkiks plats där hon hade koll på alla och mig.


De sprang och lekte som dårar.


Skogen känns så stor i bland.

Väll hemma efter 2 timmar så var vi alla trötta och med lite vila och mat i magen så var kvällen räddad.

Jag gjorde en egen Zaltziki (tror det stavas så) stekte Kotlett och en supergod sallad som jag avnjöt med Ramlösa.
Pratade lite med A. om grill/middagen vi funderar på ha framåt våren = varghundsgänget som umgås.
Pratade lite recept och vad man kan hitta på.

Hittade recept till VV. egna Smörgåstårta...mmmmmm

Denna veckan ska jag plcoka ner allt från väggarna, och börja dra tapeten innan det ska målas om. har äntligen hittat min färg. Ska bli skoj och gött att få gjort det.

Ha en fortsatt trevlig Söndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0