Lite dålig

Jag har varit lite dålig i några dagar men hundarna behöver sitt... nåja Helga behöver sitt.
Hon har fått leka med L. galgo Lipton alldelles själv och gisses vad vilt det gick till.
Det var en befrielse och se att hon tar för sig en hel del när hon är ensam... och hon kan gnabbas i från.
Den där lilla gumman ...

I natt var det första natten på 2 dagar som jag fick sova hela natten utan att vakna med smärta, det var så underbart.
Har även haft Lava i sängen... dock ej frivilligt men hennes huvud har värmt min lännrygg så gött.
Lava är underbar att ha i sängen när man är dålig.
Och i morse när jag vaknade så var all värk/smärta borta och jag var äntligen återställd.

I går fick jag en Lapptopp av far & mor i födelsedag .. lite tidigare än beräknat (2 dagar haha)
Så nu sitter jag och pillar lite på den men en mus bihang till den måste jag verkligen skaffa mig (alltid bra att ha till vissa saker)
Nu ska jag bara lära mig hur den går till....

Ha en fortsatt trevlig onsdag alla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0