Att ta sig fram när man bara vill ligga ner.

I bland känns världen allt motig.
Jag har aldrig haft höst deppar eller något sådant förrut men jag blir låg och i dag är en sådan dag. *suck*
Jag ska inte gå in på det då jag bara mår sämre av det.

I dag har det igentligen hänt en jäkla massa men inte med tjejerna så jag sitter här och funderar på vad man ska göra här näst.
Funderar på att ta bara Lava & Helga och gå en sväng i skogen och bara komma i väg lite samtidigt rensa skallen.
Sota får vara hemma med mor och vila sig ... sådant är nyttigt för henne med.

Ändrat lite på hemsidan -Om Kenneln- kommer i framtiden skriva bilagor och vara mer krävande. Kanske en aning BITCHIG också ;-)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0