Nya funderingar, gamla val och stor sten.

Tankarna om att ev. ta en sista kull på Sota börjar ta form, jag har suttit och finkollat 3 ev 4 hanar som kanske skulle passa henne.



Jag är supernöjd med Iriz men hon kom som ensam erövrare och ja ensam är inte alltid starkast *haha*
Men än så länge är allt detta bara i tankarna och det kommer inte ske förren i slutet av 2011 ev början av 2012.

Lava därimot ska i början av 2011 tillbaka till Norge för påhälsning av sin fästman ♥



Och jag hoppas verkligen på valpar denna gång!

Planerna för lilla Helga har också börjat ta form.



Men det kommer inte ske något innan hon är HD röntgad och Hjärtundersökt och de händelserna sker i mitten/slutet av 2011 så tidigast 2012.
Har tittat på hane val till henne och jag har hittat några riktigt snyggingar så vi får se vads om händer!

Och i går lyftes en stor sten från mitt bröst.... så som jag har våndat över denna hund bara för att folk inte kan ta sitt ansvar eller hålla de löften som ges eller skriver under på.
T´s nya husse kontaktade mig en rekodelig karl med huvudet på skaft.
Allt tycks funka bra och vi fick kanonbra kontakt så nu vet jag att hon äntligen är i goda händer.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0