Lördag som känns som söndag

Då jag var chafför åt min bror i natt så var jag inte hemma förren kl 06.00 och jag är evigt tacksam för hjälpen som min underbra mor ger mig ang hundarna.

I dag har jag varit i en bubbla, sovit knappt 4 timmar.
Det regnar och är ybertrist väder som jag blir ännu tröttare av men jag blir alltid glad av mina studdsiga vargar.



Men det var bara att dra på sig stövlarna och ta med 2 av hundarna... i dag var det Sota & Helga som fick leka i skogen.. och vilken lek sedan..
Vilt gick det till och ja Helga visste omgående hur hon skulle undvika Sotas symaskinständer.
Sota därimot lekte väldigt bra med Helga .. lite jage och lite mangla valpen... *hehe*

Lava fick åka med far i bilen i stället då hon verkligen avskyr regn. Och ja då var hennes dag räddad.

Nu blir det att utfodra dem innan jag ska se en film.. ska upp och jobba i natt då jag bytte dag med tanke på att jag var chafför.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0