Så nu e jag på bättringsvägar!

Japp jag har varit riktigt sjuk denna veckan, började redan i Söndags med ont i halsen men skam den som ger sig hundarna måste ju ut.

Ja vad ska man säga jag har legat däck hela veckan men nu är jag på bättringsvägar.. 
Visserligen sitter hostan i och ibland huvudvärk men  det är just allt.

De tom. snöade i veckan och jag missade första snön... typiskt...
Men min underbara mor har ställt upp och hjälp mig att aktivera den minsta av dem... nämligen Helga som ja har varit lika vild och glad som vanligt.



De andra två har varit mina skuggor, har jag legat ja då har de legat och vi har sovit mycket det är en sak som är säkert.



På måndag ska jag åter till jobbet lite hosta och huvudvärk hindrar inte mig.. ska bli gått att få komma i gång igen, på Lördag (alltså nästa vecka) är det utställning igen och det ska bli så skoj.


Ha en go helg alla och bli inte sjuka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0