Bara några dagar kvar

Det känns oerhört tråkigt att Onsdag nästa vecka så kör jag lilla Iriz hem till sin familj igen.
Hon har varit ljuvlig att ha .. fast hon gnisslar och pratar med en ganska bestämt ton. 
Hon & Helga huliganiserat men de är bara 4 & 9 månader.
Kan man annat än älska dem.



Under vistelsen har hon tappat 3 tänder.. hittils,
Hon har blivit väll mottagen av de stora.
Men jag tror hon trivs bäst med att vara nära sin mor



Sedan på måndag får jag även reda på om Lava är eller inte är dräktig...
Det är lite nervöst


En riktig prinsessa ...

Lilla Helga har nu äntligen insett att det är ok med att Iriz är på besök och insett att hon faktist får tid med matte hon med. Men hon har haft det lite tufft, inte minst längre och inte fått all 110% uppmärksamhet men det är bara bra att lära sig.


Sota fick egentid med matte i går och jag tror hon var LYCKLIG. Såg så ut när hon rejsade.


Min underbara Sota.. en ängel i förklädnad. *haha*
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0