Allt har en mening.

Söndag:

I dag var det den stora nedrykningsdagen av Saga (Lavas syster) -behövligt-



jäklar vilken päls. allt som allt tog det ca 4½ timme. hade små micropauser och vätskepauser.
Saga är en otroligt enkel och snäll hund som vill inget annat än vara till lags. 
Som alltid ha jag det trevligt hos A och hundarna med mig i dag var Helga & Sota.
De fick vara i en rasthage och gick där och lulla.
Efter nedryckningen så fikade vi och fotade lite - som alltid - 

Men vacker blev Saga ♥



Kan knappt tro det är samma hund.



En ljuvlig liten flicka med ett stort vänligt hjärta ♥

Jag var helt slut / kaput när jag åkte hem, i dag (måndag) känns det i hela kroppen.

Måndag:

Var hos veterinären med Lava i dag för ett enkelt UL. 
Tyvärr visade det sig att denna gången gick hon tom.
Ja ja det var helt enkelt inte dax detta året. - som allt annat i år -
Jag kommer att para om henne på nästa löp och använda samma hane.
Visst är det trist men känns ändå gott eftersom nästa år blir det sommar valpar.

Nu ska Lava bantas och jag funderar ändå på att strippa henne.



Kommentarer
Postat av: anna

Tack Sanna för att du gjorde Saga så fin!

Kram Anna

2010-08-16 @ 22:12:26
URL: http://varghundar.se
Postat av: Ing-Marie

Vi väntar gärna på en sommarvalp :) & håller tummarna för att det skall gå bra.

2010-08-19 @ 21:15:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0